Är det bara min sambo eller det är vanligt?

2kommentarer

Min sambo har en tendens till att kasta alla sina smutsiga/svettiga kläder på golvet när han byter om (Han tränar där av svettiga) och visst det kan jag med göra men i detta fallet är det jag som tar upp dem igen, han gör inte det. Har testat att låta de ligga men han tar fortfarande inte upp det och när han har tränat så luktar det inte hallon precis dagen efter när man går förbi dem. Oftast är det i sovrummet med och hur kul är det att ha den doften där inne. Tillhör det de manliga könet att bara kasta saker runt sig och sedan förvänta sig att kvinnan ska ta upp det? Det är kanske bara min sambo som gör det, tror inte han tänker på det för jag tar ju upp det, jag vill inte att de ska ligga och lukta eller se nasty ut med skitiga kläder lite här och var. Som sagt kan jag med slänga saker på golvet men jag tar upp efter mig iallafall.
 
Har gjort lite mördeg som står i kylen nu så blir lite småkakor sen om en stund. Ska inom J idag på en kopp kaffe innan jag måste upp till jobbet för att skriva på en semesteransökan, havandeskapet går ju ut 10 dagar innan bf och jag vill inte börja med min mammapenging 10 dagar innan så vill gärna ha semester, jag sparade ju mina semesterdagar då jag varit sjukskriven i ( helt sjukt) 22 veckor, varit sjukskriven sedan jag var i 4:de månaden för sammandragningar, illamående och i början (lite pysiskt med) efter min op. Nu vill jag bli 2 barns mamma så den får gärna komma snart! <3
 
 

2 kommentarer

Linda

31 Aug 2012 10:25

Jag lovar Becky, han är inte unik;)

Svar: haha :)
Becky

louise

31 Aug 2012 14:33

haha jag tror det e vanligt men robban gört aldrig ! han plockar nog mer efter mig :)

Svar: Jo de finns ju på det hållet med ;). Men tror precis som du och Linda...de är nog ganska vanligt, bara idag låg hans svettiga innebandy saker på golvet, (stumpor) och luktade mög så därför klagade jag extra idag :).
Becky

Kommentera

Publiceras ej