Bubbelbad/skumbad kanske?

0kommentarer

Jag badar i stortsätt varjekväll/natt men de är rätt mycket för jag har fått klåda om kvällar & nätter, svårt att sova mm och då hjälper det med ett bad eller en dusch. Ofta blir det att jag sitter i badkaret med duschen igång för jag orkar helt ärligt inte stå upp kl 1-2 på natten för de är oftast då de kommer, de börjar när jag ska lägga mig och efter någon timme eller så får jag panik och går in i duschen, men idag tänkte jag att jag kanske skulle bada och ta med en bok bara för att det är skönt och jag kan slappna av lite extra för min fina prinsessa ville sova hos sin moster i natt och jag får rå om mig själv lite med.
 
Har varit och handlat lite mat idag och efter det var det bestämt att dottern skulle följa med min syster hem äta och sova där. Hon känner sig nog lite extra ensam nu när våra föräldrar är i Turkiet. Zigge fick följa med hem igen. Det var ju synd om lille plutten, han är inte alls van vid alla ljud som är utanför oss så han skällde och skällde och skällde, synd om honom ju för man blev ju irreterad på honom samtidigt som man vet att han inte gjorde det bara för att störa sig utan han reagerade bara på ljuden utanför.
 
Kanske ska med systern en runda på fm i morgon så hon får lämna dottern på dagis och sen åker jag med henne direkt efter in. Vi skulle se i morgon hur det ser ut. Det blev ett tidigt inlägg eftersom jag tänkte mysa ner mig i ett bad och ev sätta igång en film jag köpte idag. Det är två äldre filmer men tycker om dem båda och det är Ghost rider med Nicolas Cage och King Kong där Jack Black är med.
 

Kommentera

Publiceras ej