Foto på magen när jag väntade dottern!

2kommentarer

Jag tänkte göra ett litet collage med bilder på magen när jag väntade dottern i ett program som heter Remby här på bloggen men helt ärligt så kan de hoppa och skita, de fungerar endast när de själv vill. Ena sekunden kan jag lägga in bilder i programet och nästa går det inte. Jag kunde lägga in systerna ultraljudsbilder men när jag ska lägga in bilder på magen så fungerar det inte och vips så är bilder borta mm. Blir så trött när det klyddar. Dessutom känns det som om jag har kärringa körningar, när något går emot mig stiger temperaturen till 1000 direkt och jag blir sjukt irreterad, Här kommer bilderna vanligt iallafall.
 
 
V.14
 
 
V.18
 
 
V.22
 
 
V.26
 
 
V.30
 
 
V.34
 
 
V.38 Sista bilden tagen innan loppan tittade ut V.39 (38+6)
 
 
 
 

2 kommentarer

louise

24 Aug 2012 20:56

wow vad tiden går... tänk så nervös jag var då wilma skulle kika ut !!!! när vi skrev på msn ... omg jag höll ju på o krypa ur skinnet !!!

Svar: Ja det var en upplevelse det, följa mig i värkarna på msn :). Helt sjukt när man tänker tillbaka och det låter helt sjukt att man gjorde så, men va fasiken det fungerade hur bra som att skriva mellan värkarna ju :). <3
Becky

Annette

24 Aug 2012 20:57

Fin bebbemage , det ser nästan likadant ut nu med " knodden" håller tummen att knodden tittar ut snart:)

Kommentera

Publiceras ej