God morgon

0kommentarer

Snart dax att lämna loppan på dagis. Igår när jag hämtade henne från dagis och gick och mata ankorna fick jag märkliga känningar i magen igen Typ hugg/svidande/ ömmande, jätte svårt att förklara och de kändes bak i ryggen/svanken. Det är vanligt när man är så här långt gången och nästan alla som jag pratat med har känt av dessa precis som jag så, det är ju inte så jag inte kan gå eller göra saker när de kommer. På kvällen vid 19 tiden typ började sammandragningarna igen och kl 20.00 la jag mig i sängen för att de som de avtog när jag slappnade av lite mer, de gjorde de efter 2 timmar. Hade sammandragningar mellan 3-5 min mellan och vara de i ca 1 min varje gång, men de gör inte ont ont utan spänner så fruktansvärt mycket och tyckte inte ner åt. Dock fick jag mycket ont i ryggen och när de lugnade ner sig vid 22 igen så hade jag så ont i ryggen (ömmande) och i magen. Det är riktigt jobbigt, ska de vara sådana besvär kan den lika gärna titta ut nu.
 
 
Idag blir de väll mest att ta de lugnt igen, känner ömmandet i magen och har vaknat vid något tillfälle i natt av det, men dottern sover ju som en kratta och vaknar 10 gånger per natt, sparkas och har sig, Ligger hon i sin egen säng gnäller hon och piper och jag kan ändå inte sova. Fattar inte vad hon sysslar med. Drygt är det iallafall. Nu blir de en tripp till dagis en handla lite frukost till mig och vila en stund till.
 
Kram

Kommentera

Publiceras ej