Haft lite sammandragningar igen!

0kommentarer

Haft lite sammandragningar nu under kvällen men inte mycket och inga som tryckt ner, däremot när jag går "fort" så trycker de ganska bra neråt. Så fort man kan gå när man gungar fram som jag gör eller går som en anka.
Nu känner jag lite ömmande i magen men inget mer.
 
Dottern ligger och tittar på pippi i nordpoolen och jag ska slänga mig i sängen med boken Helena. Var och hämtade den hos J idag då jag ska läsa om den innan jag ger mig på bok nr 2 som jag hämtade på biblioteket.
 
Det kommer på Tisdag och lägger nya golv mattor i sovrummen så på söndag & måndag får vi försöka få plats med allt i vardagsrummet och uterummet. Vi får sova en natt i vardagsrummet då våra sängar är så tunga så man kan inte flytta dem hur som helst fram och tillbaka. Usch vilket projekt att få ut de, sovrummet (vårt) har väldig väldigt tunga möbler där inne. hmmm ja de får ju gå.
 
Nej ha en bra kväll så höres vi i morgon. Kram

Kommentera

Publiceras ej