Helgen den 24-26 Augusti 2012

1kommentarer

Jag och dottern cyklade hem till min mamma & pappa i fredags och sa hejdå. De skulle åka till Turkiet på Lördagen och dottern ville säga hejdå till morfar, hennes mormor jobbade så blev inget hejdå där inte. Tittade på systerns ultraljudsbilder och cyklade sedan inom James Grill påvägen hem och köpte med mat. Sambon var hungrig. Efter det så hände de inte för mycket.
 
Lördagen var vi först iväg på fm/em på Burlöv Center för jag skulle se om jag kunde hitta strumpbyxor till dottern. Visst gjorde jag det med hittade även två andra töjor som jag köpte till henne, så är det alltid. Jag älskar att skämma bort min dotter och tror jag kommer känna likadant med Knodden med. Jag tycker helt enkelt om att ge min dotter saker och se leendet när hon får saker, sen så handlar det inte om att hon ska bestämma eller tjata till sig utan jag erbjuder henne sakerna.
 
 
På kvällen åkte vi hem till T&A för att äta lite middag och umgås lite. Det blev Tacos och film. Sambon & A ville dricka lite Wiskey så de åkte och hämtade husvagnen så sov vi där utanför den natten. Dottern somnade som en stock och sov gott i en stor puffkudde. Hon vaknade inte en ända gång den natten vilket var otroligt skönt. Jag däremot vaknar som vanligt.
På morgonen åkte sambon & A iväg och handlade frukost och den intog vi alla tillsammans innan vi kopplade på husvagnen och körde hem.
Zigge skulle komma till oss då vi ska passa honom 1 vecka nu när mina föräldrar är i Turkiet. (Bortskämd hund :) ).
 
 
A byggde lite med lego med dottern & detta tornet gjorde han till henne.
 
Kvällen igår (Söndag) avslutades med bio med dottern, F och Fs mamma. Vi såg Madagaskar 3 (3D) och barnen var väldigt duktiga i salongen, värre var påvägen upp till salongen där nere i entren och godis disken. De sprang runder och stimmade. Jag kände mig som en oerfaren, ung förälder. Ung är jag väll men jag tyckte det var pinsamt. Alla är inte så glada för stimmiga barn direkt. Uppe i salongen var de lugna och tittade på filmen, två avbrott gjorde dottern för att gå på dass. Första gången var det jag och då följde hon med. Där upptäckte hon hissen och efter det kom frågorna när är filmen slut, ska vi åka hiss ner mm, men hon satt fortfarande kvar och still. Hon tyckte de var lite läskigt med saker som kom flygandes mot en och ryggade tillbaka vid några tillfälle men som sagt de var båda mycket duktiga under filmens gång.
 

1 kommentarer

louise

27 Aug 2012 13:08

fina tröjor hon fått!! kul att det gick bra på bion!! hoppas inte bebis kommer den här veckan då ni är hundvakt ;) saknar dig <3

Svar: Nej tror inte bebis kommer denna vecka. Jag har säkert sådan otur att jag går övertiden för jag haft bevär under hela denna gaviditeten. Ja de var kul att hon fixa bion :). Saknar dig med.
Becky

Kommentera

Publiceras ej