Vilken natt

0kommentarer

 
Vilken natt. Sovit ruskigt dåligt. Natten innan dess var det varmt, klibbigt och de kliade på hela kroppen så då sov man som en kratta med, men i natt var de inget kliande ändå kom jag inte till ro att sova. Verken sambon eller dottern sover vidare bra iheller och dottern har nog gnällt vid en 4-5 tillfälle i natt. Vid 2 var jag fortfarande vaken och läste för jag skulle bli trött och sen måste jag ha slumrat tills för kl blev 4 nästa gång jag tittade. Sambon kl ringde och han var även trött han och sen slumrade jag till igen för att gå upp för 30 min sedan. Jag får sömn men ingen samanhängande sömn och är så ruskigt trött men huvudverk idag med. Dottern ska på dagis så när jag kommer hem blir det att lägga sig i sängen igen och se om man lyckas slumra till men det tror jag inte. Försökte sova hela em igår men lyckades inte somna. Detta är riktigt riktigr drygt nu och låt de snart vara över. Får jag inte sova pågrund utav en lite knodd är de sin sak men detta är ju bara sjukt.
 
3 dagar tills mina föräldrar och lillebror åker utomlands 1 vecka och jag/vi ska vara hundvakt. Det blir jag och dottern för sambon kommer inte vara vidare intresserad av att traska ut med hunden. Nu frukost innan dagis.
Kram

Kommentera

Publiceras ej