Julen har varit bra.

0kommentarer

Då är julen över för denna gången. Haft det ganska lugnt. Lille jul eller dan förre doppare dan spenderade vi med Toobah och spelade Bingo Lotto. Mysig kväll då vi åt stek och hade risala Malta som efterrätt. Julaftonen var vi hemma hos "svärmor", första gången jag inte är med mamma & pappa på julafton men de var trevligt och dottern hade de kul. Hon tycker väldigt väldigt mycket om sin farmor men dottern tycker i stortsätt om alla i släkten/ familjen. Vi spelade julklapps spelet och när de var slut hade jag fått en fin äggklocka & kaffe med vanilj & chokladsmak. Sambon fick en termos och en pip till flaskor så de blir lättare att hälla från plastflaskor. Jag tror de var så men de kan ju kvitta då vi är samma hushåll :). Dessa fyra sakerna fick vi med oss hem, vi fick även en kokbok & ett ägg att hänga i granen. En liten ask är ägget. Dottern fick väldigt mycket saker och hon fick allt hon önskade sig förutom maskerad kläder men det kan ju kvitta, allt annat fick hon och mer därtill. Juldagen var vi hemma och tog de lugnt på. En av mina bästa vänner som bor i Nyköpning kom till oss med sina underbara söner. De var nere över julen hos barnens farmor & farfar så passade på att träffas Juldagen. Annandagen var vi hos min morbror och delade julklappar med min mammas sida av släkten. Åter igen fick dottern massa fina saker. Tusen tack för alla fina saker mina hjärtan fick. Knodden fick oxå massa saker trots han bara är 3 månader och inte förstår än. På Torsdagen åkte vi och tre familjer till Leoslekland så ungarna fick springa av sig. De var sista dagen L & hennes familj var nere i Skåne så var kul att avrunda deras besök i Skåne med barnen fick busa. Nu är det att planera och fixa inför nyår. Vi blir några st hemma hos oss. Det ska bli kul och dottern kommer ha lite andra barn att leka med. Nu ska jag försöka få liv i min sambo så vi kan åka och handla för dotterns och sonens presentkort de fick av dotterns ena fadder och hans sambo. Ha en bra dag.

Kommentera

Publiceras ej