3 dagar sedan

0kommentarer

Inte bloggat på 3 dagar men inte haft så mycket att blogga om. I Tisdags var jag hemma hos T.T en runda och drack lite kaffe, sen gick vi ner till Nr2 och kollade på kläder till barnen. Hon köpte lite till bumbi & jag köpte till Loppan & Knodden med.
 
Knodden fick 1 overall, 2 sparkdräkter, 1 mössa & 1 body.
Loppan fick 1 par vinterskor, 1 par gummistövlar & 1 klänning.
Allt sammans gick på ungefär 400 kr.
 
Tycker de är jätte bra att denna butiken finns.
Loppan både sliter ut sitt och växer ur de fort fortfarande och Knodden växer han med.
Köpte en overall i stl 62 men den är pågränsen till att bli förliten, den var en liten 62.
Har en annan overall men när man knäpper den så går den så långt upp och ganska tjock, åkpåsen är oxå väldigt stor fortfarande, dessuom är de inte så kallt att behöver ha åkpåsen/overallen redan. De är en åkpåse med armar.
 
Magdropparna hjälper kanske lite, de har inte varit de gallskriken som de var 2 dagar i stäck då jag köpte dem men helt avslappnad är han inte om han inte få ligga på mage vilket han helst inte ska för huvudet skull. Han ligger på sidan med huvudet men de kan ju lätt hamna med ansiktet neråt.
 
Nu ska jag fixa frukost till dottern sen dagis. Ska se om jag kan fixa lite julpyssel saker idag så vi kan pyssla i morgon och ska även börja städa inför att ta upp julpysslet. I morgon börjar jag nog skissa på pepparkakshuset med.
 
Ha en bra dag. Kram
 
Pepparkakshuset Loppan gjorde med sin moster!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej