Lite julklappar

0kommentarer

Lämnade av Loppan hos mormor & morfar igår och sedan körde vi och handlade lite julklappar. Tror dottern kommer bli väldigt glad för dem och sedan ser de ut som om hon kommer få de hon önskar sig mest men de blir som en julklapp åt hela familjen och inte bara henne. Om de nu blir en. Jag styr inte alls det utan de ligger hos henens pappa om han kan fixa eller ej, de är ju inga billiga saker precis.
Köpte julklappar till Knodden med (2 st) Han kommer ju bara vara 3 månader men något får han ju ha. Lär vara dottern som öppnar dem åt honom :).
 
Kl är snart halv fyra och här sitter men, Knodden väkte mig, han somnade om efter en stund men här sitter jag. Ska snart lägga mig igen och se om jag kan somna om, det tror jag. Brukar somna om fast jag inte känner mig så jätte trött.
 
Loppan hade gjort pepparkakshus med sin moster när hon var där hemma igår och hon var så stolt över det. Älskade barn! Ha en bra dag! KRAM
 
 

Kommentera

Publiceras ej