Nerstämd

0kommentarer

Känner mig väldig nerstämd över att jag gått up 2 strl i kläder. Innan jag blev gravid med Knodden hade jag 36 men nu är jag uppe i 40 och de är inte magen bara som är i vägen utan även bredden på bysten och bredden på mina höfter som är större. Tänk om jag kommer vara så här bred nu, tänk om jag kommer få ha strl 40 nu för att höfterna är större framöver? Det är en mycket jobbig tanke.
 
Fick åkta iväg igår och köpa kläder till mig. Hittade byxor på Hm för 99 kr st så blev 3 par sådana. Hittade även 2 tröjor för 50 kr st så tog även 2 sådana, den ena är mer klänning, tunika.
Måste iväg igen och se om jag kan hitta en tröja till Knoddens dop. Har ju byxor nu om de skulle vara så att jag inte får på mig kjolen jag tänkt men måste ha en tröja som är lite slappare över magen så man inte ser huden som hänger där. Fy vad jag tycker illa om min kropp nu. Tyckte illa om den innan av en speciell anledning som bara de närmsta vet men nu är de värre. Nu är det de bristerna plus att jag är mycket större :(. Det om något kan förstöra min dag och det är inte ett dugg kul att titta sig i speglen. Hoppas att ny frisyr kan liva upp mig lite,
 

Kommentera

Publiceras ej