Vad har då hänt idag då?

0kommentarer

Jo jag har blivit påmind om varför jag har tagit pause i tårtbeställningar nu när Knodden kommit. Stod och skulle dela en tårtbotten med kniv då min tårtdelare är spårlöst borta :/. Knodden vaknade och började skrika och då blev jag stressat vilket resulterade i snea bottnar och en tumme som fick ett särsår och blod. När jag lyckats dela klart bottnarna och skulle plasta runt tårtan så skar jag mig på plastfolie kartongen. Vilken dag med bakningen ska ni vet. 
 
Fluffen blev väldigt väldigt tjock och smakade mycket choklad då jag testade göra den på bakchokladet de nya som marabou kommit med så är mer som mörk chokladmousse. Bottnarna gick sönder så fick pussla ihop dem igen för jag hade varken ork eller lust att börja om från början. De får bli som de blir.
 
Har varit hemma hos fina T.T på kaffe idag och har även rensat bort ca 150 vänner från facebook. Ingen mening med att ha massa folk som man knappt snackar med.
 
Prästen har varit här idag och bara 3 dagar till Knoddens dop. <3 Ha en bra kväll!

Kommentera

Publiceras ej