Då var dagen satt

2kommentarer

 
Ringde till församlings hemmet och nu är dagen satt för dopet. De kommer kontakta mig för psalmer och upplägg av själva dopet, men nu har vi en datum och tid. Lokal får vi leta efter nu under tiden. Ska kolla upp olika för att se hur de ser ut. Församlings hemmet lokal var uppbokad typ hela hösten. Men vi ska nog kunna lösa det och skulle de inte fungera så får vi vara hemma, svårare än så är det inte. De dryga är att behöva ta bort släktingar för att få plats mm.
Jag la ut en förfrågan om vad ni tycker om att ev ha cupcakes på dopet istället för en tårta. Jag gillar ideen att ha 1 tårta med en dekor och hans namn och sedan ha cupcakes sidan om istället. Vi är ju inte så jätte förtjusta i tårtor men vill ha en iallafall, den kommer ev bli en grädd variant med ett täcke av marsipan precis som de jag gjorde till dotterns 4 års kalas.
 
Knodden har somnat och Loppan badar, snart ska sambon träna och jag tänkte tända ljus och sätta mig i soffan med dottern när hon är klar och mysa en stund. Jag har inte de tålamodet med henne längre som jag hade innan och får skuld känslor när vi "bråkar", massa skrik och bråk mellan oss just nu tycker jag. Vill inte skrika på mina barn för de hjälper inte, men blir så ledsen och irreterad så höjer rösten utan att tänka mig för.
 
Ha en trevlig kväll, så höres vi mer i morgon. Kram

2 kommentarer

Annette

09 Oct 2012 19:28

Det löser sig med din dotter , det kommer o går , hoppas ni hittar lokal så alla får plats.

Sussie

09 Oct 2012 19:29

Vilket datum har du fått? :)

Svar: Helgen efter er . 8 dec
Bechy

Kommentera

Publiceras ej