Fel dag!

0kommentarer

Tittat fel i kalendern så de är ju inte förrens om 1 vecka jag ska vara hos MVC. Idag har Knodden verkligen vaknat på fel sida, massa gnäll hela tiden. Han vill inget alls idag. Har testat babysittern men de gick ungefär 3 min sen började han gråta/skrika. Nu ligger han i sängen och tittar på den spelande mobilen och än är de lugnt där inne.
 
Båda barnen är hemma idag, måste till CG och köpa nappar till nappflaska med, har 1 nappflaska här hemma med "rätt" napp kommer bli lite drygt med båda ungarna men de får gå.
Vill ha lite råd, jag ammar men vid två tillfälle när Knodden blivit ledsen ahr jag gett honom lite ersättning och då har han ätit ca 70 ml av de, detta är ca 1,5 timme efter jag ammat? Är de lönt att amma då? De verkar ju inte som han blir mätt eftersom han kan äta lite igen efter ca 1,5 timme. visst de är inget hel måltid men han blir lugn igen. Jag kan inte gå och gunga honom alla vakna stunder för han ska vara tyst, förslag? Han är go glad och mysig när man bär honom.
 
Värken har släppt lite i skuldran med, har den fortfarande men de hugger inte till lika ofta och tröttheten i ryggen är borta och de är så skönt, dock knapprat alvedon sedan igår. Huvudvärk och i morsse/natt när jag vaknade med började jag må sjukt illa, trodde jag skulle kräka helatiden men inget kom, kände mig jätte konstigt. Nu är de bättre förutom huvudvärken då som jag typ vaknar med varje dag nu.
 
Nu får jag sluta för nu börjar gnällandet på Knodden igen :(. Vad ska man göra?

Kommentera

Publiceras ej