God morgon !

0kommentarer

Här sitter man nu kl 07.00 på morgonen med en kopp kaffe och en små gnällig Knodd i babysittern. Han är lite olycklig just nu. Han bli tyst så fort han får komma upp till mig men kan inte gå omkring och bära på honom hela tiden.
 
Igår blev de inget inlägg tror jag, kan inte minnas att jag skrev något i allafall. Jag är inte vidare motiverad till att blogga i nuläget och inläggen är inte vidare intressanta. Jag känner mig riktigt riktigt sunkig och trött och jag ser nog lika trött ut som jag känner mig och sunkig ska vi inte ens snacka om. Jag äger i pricip inga kläder att ta på mig. Det är mitt i månaden med vilket betyder att jag får avvakta lite med att handla.
 
Ni får ha en bra dag, jag lägger in lite bilder sen. Roligare med bilder än meningslös text. Kram

Kommentera

Publiceras ej