Min kärlek till er mina barn!

1kommentarer

 
Jag kommer förevigt stå vid er sida och hålla era hand vid behov.
Jag kommer förevigt finnas där för er och om de behövs skänka er mod
Jag älskade er långt innan ni hittade ut, och min kärlek till er kommer aldrig att ta slut.
 
Mina barn är de finaste jag har och de kommer jag kämpa för i hela mitt liv.
När jag blev mamma förändades allt med stora kliv.
Ena dagen låg ni i min mage och nästa var ni här.
Jag älskade er massor redan där.
 
En flicka och en pojke har jag fått äran att kalla mina och ni är allt för mig ni är så otroligt fina.
Kärleken man känner till sina barn går ej att beskriva med ord.
Den är större än allt annat på denna jord.
 
Kärleken växer för varje dag som går.
Ni vet vart jag finns och vart jag står.
Jag stöttar er i mina barn i allt jag kan.
Min kärlek till er den är sann.
 
Skriven av: Rebecka Angelin

1 kommentarer

annette

12 Oct 2012 09:54

Så fin dikt:) bra skrivet :) och så sant att livet förändras när man blir mamma , barnen är vårt allt i alla väder och vad som än händer.. Kram

Svar: Tack...Skiva har hjälpt mig genom stunder ev sorg men även ett sätt att sätta ord på lycka,
Bechy

Kommentera

Publiceras ej