Riktigt drygt

0kommentarer

Tycker det är riktigt riktigt drygt nu, jag känner mig pigg och glad men ser inte ett dugg fräsch ut. Har två par urtvättade mjukis som typ trillar av mig eller 2 par leggins i svart & lila som passar mig, hur kul är det? Satte på mig ett par andra svarta idag men fick ta av dem lika snabbt igen för de började klia på hela kroppen, för tajta för mig. Jeansen passar inte. Som höggravid brydde jag mig inte så mycket och sommaren hade jag leggins eller ett par trekvart byxor men nu kan jag inte ha de precis. Jätte tråkigt att behöva se ut som ja gud vet vad i dessa slitna byxorna och jag kan inte ha klänning för jag ammar, kan inte dra upp hela klänningen heller.
 
Har börjat bli lätt irreterad igen speciellt på dottern och röksugen så de skriker om det, de luktar skit men jag vill så gärna ta den ciggen igen. Känner mig så nere över detta skitet nu. Jag vill se bra ut trots jag blev mamma för 14 dagar sedan, Så fort sambon kommer hem ska jag duscha för jag är så varm och kliar på kroppen igen. Det är för jag blir så lätt irreterad och blir så då. Svettigt och varmt.

Kommentera

Publiceras ej