Trötter idag!

0kommentarer

Idag är jag trötter men de släpper när jag väll kommer igång. Knodden vaknade runt 2 för att vara vaken till nästan 4 och sedan sov han oroligt fram tills jag gick upp vid 7. Nu sussar han i soffan igen och jag ska snart göra frukost till Loppan. Hon ville egentligen äta på dagis idag men de han jag inte. De är ju mer saker att göra nu. 2 barn att fixa och dona. Får höra med sambon om han kan köra henne innan jobbet i morgon så hon kan äta där då. Vi har heltids platsen till den 15 Oktober sen går de ner till halvtid med 15 timmar i veckan bara. Hon kommer klättra på väggarna här hemma.
 
 
Var på netto i går och skulle köpa utstickare men de var nästan slut och tradigt om de skulle vara de ända de hade för jag skulle vilja ha blommorna med, fick snöflingor och löv.
Tänkte höra med mina arbetskamrater om när de är lediga de flesta till att kanske komma på kaffe och umgås lite. En lite tjej em typ med hembakat och tjejsnack :). Finns ju fler som jag skulle vilja att de kom.
 
Ska se om jag kommer ihåg att ringa kyrkan idag eller denna vecka i allafall, behöver inte ringa just idag. Papperna om namn ligger fortfarande på bordet och måste fyllas i, när jag nämner det för sambon säger han bara ja och sedan händer inte mer. Typiskt honom och jag orkar inte tjata för då blir de bara bråk!
 
Ha en bra dag! Kram

Kommentera

Publiceras ej