3 nätter nu

0kommentarer

Vi har haft problem med Loppan att få henne att varva ner och bli trött på kvällarna men i tre dagar nu har vi gått in och vi lagt oss sidan om henne, läst 1-2 böcker och efter släckt ner men stannat kvar hos henne, när hon väll blundar har de tagit 10 min sen har hon sovit. Innan kunde hon vaka vaken till 23 på kvällarna.
 
Lagom när jag skulle lägga mig i går vaknade Knodde och så var han vaken till och från tills kl 02.00 i natt. Jag han bara slumra till för att gå upp eller vakna och ta upp honom igen. Runt 02.00 tittade jag sist på kl sen blev jag väkt igen vid 06 tiden av först Knodden sen tog de 10 min sen vaknade Loppan med, nu är båda vakna. Knodden ligger och tittar i babygymmet och Loppan tittar på Disney Junior.
 
Min pappa & syster kom förbi en runda i går kväll.  Loppan hade spenderat em med sin moster och vi hade varit och tittat på soffa & utemöbler tills nästa sommar. Hittade utemöbler för under 1000 kr och de var nedsatta med runt 2000 kr så vi passade på. Nya möbler tills våren och sommaren nu :). Sambon ska hämta dem tidigast i morgon men kanske blir i veckan. Det är han som sköter det!
 
Ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej