3 timmar

3kommentarer

Då blev de 3 timmar sömn i natt. Jag kommer inte till ro. Inte haft speciellt ont så de är inte de som gjort det iheller. Jag bara inte kunde somn om. :/.
 
Dottern ska äta frukost på dagis idag så hon åker med sambon påväg till jobbet så blir nog sängen en runda sen för att iallafall vila om jag nu inte kan somna.
 
Det är många som gissat på att knodden ska komma idag, men återstår att se. Kommer den inte idag eller i natt är de BM i morgon för att prata om hur vi ska göra framöver ev ska hon ringa speciallist mödravården som jag skrev igår. Jag hoppas att jag inte ska behöva vänta tills 42+0 innan de gör något åt det. Det går jag inte med på.
 
Jag känner mig så sjukt desperat och sitter verkligen och känner efter som de känns annorlunda, om de gör ondare mm nästa helatiden i hopp om att de ska starta. Och har ni inget mer att säga än hur tråkig, gnällig och negativ jag är behöver ni inte säga något alls.
 
I nuläget är mina inlägg, status uppdateringar mm väldig tråkiga men de släpper, jag behöver gnälla och jag är tacksam för er som orkar lyssna på mitt gnällande och drygande. Det betyder jätte mycket för mig att ni inte påpekar helatiden hur sur, tråkig och gnällig jag blivit som vissa andra gör. <3 <3 <3
 
 

3 kommentarer

Annette

18 Sep 2012 06:58

God morgon!! Gnäll du det är bara bra att få gnälla och skriva av sig och jag och alla andra tycker ( tror) jag ? Att det är roligt att läsa dina inlägg spännande att följa .. Hoppas du kan vila en stund,, ha en bra dag :)

Sandra

18 Sep 2012 07:28

God morgon! Klart du får gnälla..det har du all rätt i världen o göra. De som har varit höggravida o väntat..o väntat vet precis hur du känner dig.
Vilken vecka är du i nu? Håller tummar o tår att den lill* vill komma snart! :) <3
Kram på dig

Svar: Jag har BF på fredag så är inne på sista veckan nu. 39+3 idag
Bechy

Linda

18 Sep 2012 07:45

Gnäll på du! Jag vet att sista tiden är mer än dryg.Hoppas du får sovit lite på förmiddagen idag. :)

Kommentera

Publiceras ej