Ett sista inlägg!

0kommentarer

Sitter här nu och skriver ett sista inlägg ikväll. Läste en blogg innan som jag störde mig på men fördjupar mig inte mer i det utan bara släpper det istället. Har försökt somna men ligger bara och vrider och vänder mig i sängen och kommer inte till ro så därför sitter jag här nu.
Klådan har kommit åter så funderar på att duscha och sedan lägga mig i soffan istället med dörren öppen till uterummet. De är ju stängt ut så ingen kommer in här miss i nassen.
 
Äntligen har vi fått i ordning på rummen och bilder på dem kommer i morgon, de är så skönt att de är gjort. Ska vi ha fixat mer här hemma nu kommer vi få bekosta det själv som de ser ut nu, men om vi ska bo här i en 5-6 år tills så kan de ju vara värt det, men ska ju trivas i sitt hem med. Alla tapeter mm är gammla men vi fick bara vigjort två rum så får se. Kan ju alltid höra med våra nya hyresvärdar sen om man kan få något mer rum, men de får vi se sen. Sovrumen är klara och skönt är det.
 
Funderar på om man ska sätta igång någon film sen man har sätt flera gånger, alltid lättare att somna då. Sambon har somnat, dottern med så här sitter man i sin ensamhet och kan ej somna.  Nu blir de nog en dusch iallafall så klådan slutar, de till och med kliar i pannan på mig.
 
Kram
 
Obs! Lämna gärna ett spår här inne när ni ändå är inne och läser. Fått 1 kommentar på 2 dagar typ. :/

Kommentera

Publiceras ej