God morgon eller middag kanske?

1kommentarer

Kl är närmre halv 12 nu så middag blir kanske bättre att säga. Varit uppe sedan kl 07 tiden men legat i sängen och varit allmänt seg fram till halv 9 i allafall, sen blev de lite undanplockning här hemma, frukost ätning & sambon har börjat skruva ner saker från väggarna i rummen de ska göra vid. Snart ska vi bo i vardagasrummet igen in 3 dagar men efter det är de klart, ska bara fråga S-hus om de ska fixa den läckande kranen och om man kan få ett nytt badkar, sa till henne när hon besiktade lgh men inte hört något mer så får ringa eller maila dem om det, de är ju inga akuta saker direkt men störigt ändå.
 
Sitter här med halsbränna nu, får väll knapra på en tabl så de förvinner. Knappt haft några sammandragningar än idag iheller en 5-6 st kanske, men de varar inte så länge och kommer då och då. Får aktivera mig mer så kanske de sätter igång snart. Sambon tror att knodden kommer på Tisdag, hmmm varför just Tisdag vet jag inte, frågar men dottern säger hon några veckor. Det hoppas jag inte. Jag själv tror jag kommer gå över tiden, men de återstår att se. Vad tror ni? När kommer knodden tro, vikt och längd?

1 kommentarer

Danne "Den snygge"

09 Sep 2012 15:28

Tisdagen den 18 september kl. 14.26

vikt 3460gr 51cm lång!

Kommentera

Publiceras ej