Kollar runder - Starta förlossningen! Tips

0kommentarer

Sitter och kollar runder på olika tips om att få igång förlossningen. Många snackar ju om Ricinolja men hittade precis ett forum om att de är skadligt mm? Jag har ingen aning och vill inte testa något som kan vara skadligt.
 
Alla sidor har rekomenderat sex men man kan inte ha sex ensam och kanske inte så kul att tvinga sig på sin sambo som höggravid. Jag hade inte velat ha sex med mig i nuläget. Jag hade kunnat göra de för att starta förlossningen men min sambo måste vara villig med.
 
Läste även att hallonblads te kunde hjälpa med men hälsokost här i s-torp har inga. Kan ju alltid beställa de men vill ha de nu. Någon som vet vart man kan köpa det?
 
 
Promader eller cykla har ju inte fungerat iallfall. Tror jag gick 100 varv i rummen igår och 1 timme ute med förvärkar men inte fasiken blev de riktigta värkar av det. Går & cyklar dagligen trots mina förväkar men inte blivit något av det. Har städat hela lgh mm men inget händer.
 
Har ni några tips?
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej