Ledsen & besviken, men de går över!

1kommentarer

 
Blev lite ledsen & besviken i natt men det har släppt igen så nu är det ingen fara. Jag trodde bara att det skulle kanske vara annorlunda när man är 3 veckor innan en ny knodd ska komma till familjen men tydligen inte, nu hände de inget och tur var väll det så slapp man klydda. Jag kommer bli besviken 1000 gånger om för det är inte första gången och absolut inte sista och jag är fullt medveten om det. Hoppet är väll de sista som lämnar en. Är kanske lite överkänsling nu med i högravid stadiet.
 
Idag tänkte jag och loppan cykla hem till mina föräldrar som kom hem i natt/morsse från Turkiet men de får sova lite till innan vi cyklar dit, loppan har dock börjat tjata redan om när vi ska dit, när vaknar mormor & morfar mm.

1 kommentarer

Sandra

02 Sep 2012 10:36

Usch..det lät inte kul :( vad det nu än är som hänt så har man sin fulla rätt att reagera o må som man gör när man är höggravid o känslig <3 kram på dig o hoppas det blir bättre.

Kommentera

Publiceras ej