Missförstånd

0kommentarer

Det hade tyvär råkat bli lite missförstånd idag så mina planer sprack. Dock hade jag meddelat dagis att jag skulle hämta dottern tidigare så de fick jag göra. Vi cyklade hem, tog på oss lite varmare kläder och cyklade vidare till lekplats där vi var i ca 2 timmar innan vi cyklade hem och lagade mat. Idag blev det pasta & köttfärsås. Dottern ligger nu i soffan och tittar på Special agent Oso.
 
Har även bakat lite, ska testa göra en mousse tårta tills i morgon då L & hennes familj ska komma istället. De var de som skulle kommit idag men det blev inte så.
På fm ska jag och dottern med T.T till en lekplats, fika där lite sen efter lunch blir de hem och så kommer L & hennes familj. Sambon brukar sluta tidigare på Fredagar så tänkte vi skulle äta mousse tårtan när han kommer hem. Hoppas den blir bra nu, de är ett expriment.
 
Lite bilder från lekplatserna vi var på idag.
 




Kommentera

Publiceras ej