Ont i natt

0kommentarer

Vaknade i natt av att jag hade kramp i vaden men de var inte den vanliga krampen som går över när man masserar eller sträcker musklen utan den höll i sig, den försvann vid tillfället men så fort jag slutade så kom den tillbaka igen, det gjorde riktigt riktigt ont men till sist la den sig iallfall. Tur är väll det.
 
Dottern är på dagis nu och jag ska dricka en kopp kaffe. Sen blir de nog slänga sig i sängen och läsa en bit ur Hades för städa är ju inte vidare lönt. Det får göras när alla saker är på plats igen vilket jag hoppa att de är redan ikväll för det blir så unket när man bara är i 1 rum i 2 dagar.
 
Efter kl 18 ikväll ska vi hämta en byrå till dottern som jag ska köpa av en "arbetskamrat" eller min arbetskamrats syster är det egentligen. Vi alla har jobbat på samma jobb men systern och jag jobbar på samma avdelning. Funderara fortfarande på vart vi ska göra av den stora gardroben.
 
Sambon har fått för sig att han och dottern ska åka en vecka utomlands. Jag vill med utomlands men skulle inte missunna dem 1 vecka tillsammans bara de två och så har jag knodden den veckan ensam. Jag personligen hade inte vela åka helt ensam med ett av barnen. Tycker vi kan åka nästa år till våren hela familjen istället men de ligger på mellan 15.000-18.000 1 vecka för oss och sedan ska man ha fickpengar med. Vi får se men de är mycket pengar att spara ihop. Sambon kanske kommer hem en dag och säger att han bokat resa till han och dottern.
 

Kommentera

Publiceras ej