Tyst som musen

0kommentarer

Det har varit väldigt tyst på bloggen hela dagen men har faktiskt knappt suttit vid datorn, den stängdes ner i går morsse och startades för 20 min sedan typ.
 
Idag har de varit Klädbytardag och jag spenderade mer än vad jag hade räknat med men fick en del kläder till barnen. Köpte mest strl 62-68 till Knodden och strl 104 till Loppan. Även några 110. Hittade en klänning som jag tänkte hon skulle ha till jul. Vill inte handla något till Knodden än tills dess för ingen aning om vilken strl han kommer ha till julen.
 
Min farbror, hans sambo & min kusin var här idag och hälsade på Knodden. Han fick jätte söta kläder och i den strl han har nu så slipper vänta för att kunna använda dem. Loppan fick oxå ett paket, Tack de var mycket fina båda sakerna.
 
 

Kommentera

Publiceras ej