Fy bubblan säger jag

0kommentarer

Mår riktigt riktig kasst. Tog precis temp och då har men fått feber med, har tagit alvedon för huvudet under dagen så trots det ligger de på över 38. Jag både fryser & svettas på en och samma gång, tydligen är de Tribe som hoppar på mitt huvud :) (Enligt honom då). Ögonen är väldigt tunga och har en märklig torrhosta precis som rökhosta men inte rökt på över 1,6 år nu. Fast jag skulle gärna tagit en cigg speciellt på nätterna när Knodden gör mig tokig. Jag får bara vädja till min sambo att han fixar läggningen av Loppan ikväll så kan jag sova så fort Knodden somnat. Då lär jag hinna få en 3-4 timmar innan de börjar igen.
 
Jag skulle verkligen behöva barnvakt 1 natt, inte för ut och röja eller supa utan för att få sova 1 hel natt. De är nog minst 9 månader sedan jag sov en hel natt.Sov inte hela nätter som högravid iheller och de fungerar inte att stänga in sig och låta sambon ta hand om allt för jag vaknar ändå.
 

Kommentera

Publiceras ej