Hur ser vädert ut idag?

0kommentarer

Då får man se om de blir en promenix idag eller ej. Tänkte jag skulle möta upp T.S på Öppna runt 12.30 då lilla Bumbi ska till BVC. 
Skulle behövt ta tag i städningen här hemma men de är ju mindre kul. Kanske hinner med båda. 
Loppan ska ju få äta mellis på dagis idag och så har hon bestämt små pannkakor här hemma så lånade mammas plättjärn.
 
Knodden har sovit i sin egen säng men varit lite mer orolig än natten innan, men de kommer ju gå upp och ner helatiden. Sitter fortfarande och funderar på om jag ska behålla den ena sitt vagnen. Den nya är ju en jogger så där är ingen plats under till att om man handlar eller så, men samtdigt så vad ska jag med 2 vagnar till. Hon jag köpte den röda av sa att hon ville köpa tillbax den. Får snacka med sambon om hur vi ska göra. Tänkte ju först ge min syster den svarta men får se hur vi gör, inte ens säkert hon vill ha den och läget är väll lite spänt mellan oss just nu men hoppas de lägger sig för som jag skrev igår så är hon min syster och jag älskar henne trots att jag inte alltid håller med henne eller kan bli sur på henne. Hon har alltid varit den som ställt upp när jag behöver hjälp med barnen, dottern avgudar sin moster och pratar ofta om henne. 
 
 
 

 

Kommentera

Publiceras ej