Jag förstår inte VARFÖR!!

1kommentarer

VARFÖR sover min son så oroligt och inatt var han vaken mellan 2-4 typ, under den tiden piggnade jag till så jag själv slöt ögonen vid 5 och sedan började han runt 06.30 med gnällandet igen. Jag har fått max 2 timmar sömn inatt då jag hade problem att somna innan på kvällen med. VARFÖR? Tycker de flesta säger att deras barn sover typ 6 timmar i streck på natten, vad gör jag för fel? Har någon tips på hur man kan göra. Har testat ha honom hos mig men han är lika orolig ändå, enda skillnaden är att han blir tyst en stund om han ligger i min famn men han gnäller ändå efter några min. I natt låg jag i ca 1 timme i ett bäck mörkt rum och stirrade upp i taket men han somnade ändå inte om och jag blev bara arg & irreterad vilket inte gör de hela bättre så la mig i soffan med honom på bröstet och 1 timme senare somnade han om. På kvällen när han har somnat är de dottern som drygar sig med att inte lägga sig. I detta hushållet är de verkligen slut på barnafödande nu, när detta är över så aldrig mer. 
 
Jag har hyfsat glad Knodd under dagarna, de är när de är något som han bli sur & gnällig men annars flinar han ofta med hela huvudet och ser lycklig ut men nätterna är helt sjukt. 
 
Just nu kan mina barn få mig att lipa som en barnunge. Dottern har dragut ut alla sina böcker över hela vardagsrumms golvet, vet ni hur trött jag är på detta. VARFÖR kan hon inte leka på sitt rum, vart leker era 3-5 åringar? Knodden gnäller, tv är igång och Loppan sjunger för full hals och jag känner hur de kryper i kroppen på mig.
 
Den enda gången jag bloggar nu mer är när jag ska klaga, knappt någon bakning på senaste tiden alls för 1 jag har ingen ork och 2 det kostar helt enkelt för mycket att hålla de intresset vid liv just nu och en bra dag är som vilken dag som helst, totalt ointressant att skriva om. Men om de blir någon picknick idag så kanske de kommer ett bild inlägg senare idag, vi får se. 
 
 
Bilden tagen kl 3 i natt. 

1 kommentarer

Chris

19 Apr 2013 10:32

Men söt är han:) Mamma

Kommentera

Publiceras ej