Det jag väntade på kom

0kommentarer

Han blev inte bortglömd och det gör mig så oerhört glad och de värmer hjärtat. Hälsningen till Knodden kom <3.
Jag var ledsen när jag skrev förra inlägget och som vanlig är de mina känslor som formar inläggets innehåll så ångrar inte direkt att jag skrev det för det var så jag kände precis då, men lite senare på kvällen lättade känslorna och hälsningen jag så gärna ville skulle komma, kom.
 
Har haft en mindre rolig kväll och natt i natt. Sambon stack hem till en kompis igår kväll när vi kom hem, barnen somnade fort och det var lugnt och skönt så runt 1 tiden tittade jag på kl sista gången och gick sedan och la mig, blev väckt 1 gång av Knodden och sedan när sambon kom hem blev jag väckt igen så runt 4 tittade jag på kl igen och somnade om. Efter det känns det som om jag blev väckt 100 gånger och när jag tog upp Knodden ur sängen gråtandes var han jätte varm, han somnade om i min famn men gnällde till och från fram tills 8.30, tog temp och den visade 39 grader så han fick en alvedon och nu kryper han runder på golvet och är ungefär som vanligt, men jag är trött.
 
Bröllopet igår var fint och massa skratt & glädje tårar. Min familj är ganska frispråkiga och ibland misstolkas saker, men inga större missuppfattningar iallafall.
 
Då detta är min blogg skriver jag om de jag vill och känner för och en av mina bröder gjorde mig grymt besviken igår och jag skäms på hans bekostnad. Brudparet har funnits där för honom, stöttat honom när han behövt någon att luta sig mot och välkomnat honom hem till dem när han behöver det, de har lyssnat på honom och funnits där för honom, men senaste tiden har de varit lite problem med min bror och de frågade honom flera gånger om han kommer på bröllopet eller ej och han lovade att komma, men tror ni han dök upp? Icke. Han kom inte trots han lovat och lovat. Min andre bror försökte få tag på honom men då spelade han bara dum.
Han har vänt sin familj/släkt ryggen och sig själv för en tjej, Han hade rätt ut så mycket i sitt liv och allt kastar han bort på en tjej. En tjej som behandlat hans familj illa och smutskastat dem. Vad hände med blodsband? Vad hände med att stå på sin familjs sida när allt i grund och botten är ett problem mellan dem och familjen blivit indragen. Jag har aldrig lagt mig i innan och inte brytt mig, men igår skämdes jag fruktansvärt över hans beteende.
 
Hoppas verkligen att min farbror och hans fru hade en underbar dag ändå och kunde koppla bort honom. Det var en fint bröllop och de var omgivna av vänner & släkt som älskar dem, precis som de ska vara och min lilla prinsessa fick vara blomsterflicka
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej