God morgon!!

0kommentarer

Hoppas allt är bra med er alla :). Jag sitter just nu och lyssnar på Vart jag mig i världen vänder och kl är halv 8 på morgonen. Blir på mega bra humör när jag hör den, ska försöka få in den på min tele så jag har den med när jag är ute. Loppan sjunger för full hals i soffan <3.
 
Idag ska vi se om jag orkar baka lite, hittade en rulltårta jag vill testa men vet ej vad jag ska ha för fyllning, förslag? Det är märängrulltårta, vad kan passa till det?
 
Behöver förslag på mat idag med. Funderar på om jag ska testa LCHF till mig själv. Om jag mäter mig runt midjan morgonen så är den 3 cm mindre än om jag mäter den senare på dagen när jag fått något i mig. Sjuk hur magen kan spänna ut sig så. Fick frågan av grannens dotter om jag skulle ha bebis, ja man kan ju undra!!!
 
Ha en bra dag. Ska hem till syrran efter jag lämnat Loppan!! Kram

Kommentera

Publiceras ej