Hjärtat i halsgroppen

0kommentarer

Då har man suttit uppe nu i 2 timmar. Knodden har precis somnat om efter att ha gallskrikit för en stund sedan, han är förkyld och rinnig näsa vilket stör honom när han sover och jag försökte suga men de kom inte så mycket och han blev helt hysterisk, har två andra familjemedlemar som sover så ville inte trixa förmycket med honom.
 
Loppan bestämde sig igår kväll att hon skulle på upptäcks färd tydligen. Hon frågade mig om hon fick gå till andra gården och jag sa en stund. efter 30 min gick jag dit för att kalla på henne men hon var inte där. Gick runt om husen i närheten och till en annan lekplats jag vet att hon velat gå till men ingen Loppa där, gick in och sa till Sambon och då Knodden redan sov fick en hålla sig i närheten och den andre ut och leta, men ingen hittade henne. Ont i magen fick jag och blev jätte nervös. När vi är påväg bort och ska höra med en granne om hon är där ser vi henne komma och hon berättade att hon varit på en lekplats själv 4 hus bort och sedan följt med några större barn till skolan i närheten, inga barn jag känner och när jag såg de gå förbi var de inte barn barn utan snarare tånåringar eller iallafall väldigt mycket större barn. Icke ok så efter vi försökt förklara för henne hur oroliga i varit och fel hon gjort som gick iväg sådär så blev hon såklart ledsen och efter en stund somnade hon. Så i morgon får hon snällt efter dagis stanna hemma. Hon är bara 4 år och det är inte alls ok att hon går iväg så och speciellt inte utan att säga till, hon hade aldrig fått gå till den lekplatsen själv ens. 
 
I morgon är de besök på BVC för Knodden och hoppas på att få träffa T.S en stund, ska se om jag kan ta upp promenaderna på ons och tors med för hela förra veckan slappade jag. Är jätte missnöjd med allt från hakan och neråt och även om magen inte förvinner av promenaderna så mår jag bättre iallafall. Just nu har jag nog ÄL oxå så magen är jätte svullen och stor, de blir den vid ÄL och M så skicka 3 veckor av 4 har jag svullen mage :(.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej