Genom dina ögon.

0kommentarer

Jag har läst Genom dina ögon 2 gånger på svenska och 1 gång på engelska. Var förra veckan med grannen och såg filmen på bio The Host heter den på engelska. Det är samma författare son skrivit Twilight. Stephanie Meyer tror jag hon stavar det :). Så i Torsdags blev jag sugen på att läsa om boken då den är mycket mycket mer detaljerad än filmen och därav bättre (filmen var helt ok) men saknade en del scener som finns i boken och ville uppleva dem igen så jag lånade den på biblioteket och trots jag läst den 3 gånger innan plöjde jag boken på 4 dagar så i snitt 150 sidor per kväll. Lika bra nu som första gången jag läste den och trots jag kan historien utan och innan till nu så upplever jag samma starka känslor när jag läste den denna gången med. I like it alot.

Kommentera

Publiceras ej