Fredags inlägg

0kommentarer

Ja då sitter man här. Knodden sover, sambon sitter vid sin dator och Loppan ligger i sin säng och tittar på Ett småkryps liv. Hon är inte ett dugg trött men jag är. hmmm 
 
Har börjat promenera lite denna veckan, är så less på hur man ser ut nu och vill mest av allt att denna magen ska bort men jag har ingen lust eller ork att "träna" så har börjat med lite längre och raskare promenader. Det kanske gör lite nytta :). 
 
Har sammanlagt på 3 dagar gått 14,5 km inte illa pinkat för att vara jag :)
Är just nu helt slut i skalle och kropp så blir sängen snart. 
Har mensvärk med fast ingen mens. Läste att de var inte helt ovanligt att mensen kunde vara borta upp mot 1 år efter en förlossning, jag trodde jag hade fått den undertiden jag ammade men de försvann lika fort igen och inte kommit efter de iheller, där emot andra besvär som jag inte riktigt vet vad det är och varför så har handlat lite på apoteket och förvinner de inte får jag kontakta MVC så får de kolla de.
 
Jag blev helt ställd innan, Loppan sa till mig att :mamma jag kommer bli gammal och då dör jag. Vad svarar man henne på de? Hon är 4 år och ska inte alls tänka på det, det är mer mina problem och absolut inte hennes. (alltså rädsla för att dö är mina problem), men nu vill jag inte prata mer om det för då kommer jag inte kunna sova för jag har så ont i magen.
 
Får se om de blir mer promenader i helgen eller om jag vilar benen lite. Ha en bra kväll <3

Kommentera

Publiceras ej