Då var de påsk.

0kommentarer

Ja nu var påsken här och att julen varar ända till påska kan väll stämma detta året? Undra när våren ska komma? Fick höra att hela April ska vara kallt :(. Idag är de kalas för min minsta kusin som blir 4 år. Ja jag är själv 28 och har en kusin som är yngre än min dotter och min näst yngsta är 6 år så sen är där ett hopp till 17 men om vår Lill solstråle hade fått fortsätta sitt liv hos oss hade hon varit där imellan. Jag var runt 14 när hon lämnade oss men än idag är de jobbigt imellan åt. Ikväll ska sambon ha ett gäng kompisar här bl.a. Barnen faddrar eller två av dem i allfall. Loppans den ena och Knoddens den andre. Sitter i soffan just nu med ipaden och loppan tittar på jacke och piraterna och Knodden sitter i sin gåstol. Han har börjat ta sig framåt så sakta men framåt går det. Innan gick de bara bakåt :). Han kan sitta ganska bra nu men så fort han vänder på huvudet så trillar han :). Ser roligt ut men han kan sitta en bra stund iallafall. Vi skulle ju på läkar besök i måndags men läkaren var sjuk så om 2 veckor ska vi dit igen. Knodden väger idag lika mycket som Loppan gjorde vid 11 månaders ålder, lilla knubbisen. :)

Kommentera

Publiceras ej