Nya kläder

0kommentarer

Fick lite kläder av en av systerns kompisar som är förstora för henne och jag tog tacksamt emot efterom jag i princip inte har några kläder, mamma hade något som in passade henne längre iheller som jag fick. mamma saker såg helt nya ut och de satt fortfarande prislapp kvar på ett av byxorna. Fick 2 tre kvarts byxor av henne.
Det är inte så att jag inte har råd att köpa kläder till mig om ni tror de utan jag kommer bara aldrig till skott och priorierar inte mig själv framför mina barn så jag har gått i samma slitna kläder i evigheter och då i princip inget passar mig som jag hade innan för jag har blivit helt förstor så blev jag jätte glad när jag fick lita saker.
Dety är inte bara magen utan höfter och bröst korg som blivit större. Inte brösten direkt utan omkretsen på bröstkorgen typ. Klänningar i stl 38 kan dras upp till bröstkorgen sen tar de stopp och även höfterna är i vägen. Många av mina byxor glider ner av den anledningen och sätter sig på höften vilket är jätte drygt när man går.
 
Hade hoppats på att Knodden skulle sova bättre då han var vaken till 20.30 istället för 19 men icke så nicke. 30 min efter jag la honom i hans säng började gnällandet och efter varit där inne 3 gånger och försökt med honom så fick han komma in till mig igen, men halva natten/morgonen gnydde han och gnällde igen. Ja de är väll bara så de kommer vara?
 
Det blir troligen ingen bonnamarknad för dottern i år iheller då vi ska ev iväg med husvagnen igen den helgen. Det ser ut som de blir bingsmarken eller vad de heter. Samma ställe som premiärturen förra året, T.S och hennes sambo har stuga är och de brukar åka dit för lilla Bumbi verkar trivas bättre där eller åtmindstonde vara lugnare där så de kanske ska dit så man kan träffas. Sambon kommer ju köra iväg med cross men vi behövde inte följa med om vi inte vile sa han. Vi får se.
 
Ja då får man se vad som händer idag då och hur vädert blir. Dottern hemma på måndagar så får väll traska ut med henne och ska ner och handla påsar sen för idag kommer en 1/2 gris hem,
 
Ni får ha en bra dag. Kram

Kommentera

Publiceras ej