De värsta är inte magen - Varnig negativit inlägg

0kommentarer

Usch jag mår inte alls bra över att ha en sådan mage jag har fortfarande :(. Försöker ta mig i kragen och röra mig mer men tycker inte alls om att gå på gym och ute och går hjälper mig att få upp flåset och konditionen men inte få plattare mage direkt, har någon Zumba video hemma som jag tänkte försöka använda  de dagar Loppan är på dagis och när Knodden sover för ha henne hemma och han vaken (gnällig) fungerar inte, testade idag och 15 min fick jag innan de var rastlösa och kinkiga. Något måste göras och jag kan inte stå emot något gott på kvällarna, absolut inte varje kväll men ganska ofta.
 
Min hy är tillbax som den var innan man blev gravid, lite finar har poppat ut, mensen är tillbax och även mina kramper i magen när jag äter första målet om dagen :/, men de är väll bara att gilla läget.
 
De jag mår riktigt riktigt dålig över just nu är 1: Inga byxor passar mig längre. (De jag hade innan går inte ens över låren och de jag hade nu efter i början kasar bara ner. 2: Inga bhar passar mig längre och typ inga tröjor iheller och ärligt så suger de ekonomiskt att vara mammaledig. Typ allt går till räkningar och andra utgifter. 
 
Om jag längtar tills att jobba så ja för den sociala biten och för att man får nästan 3000 - 4000 kr extra i månaden av att jobba. inget kul att försöka piffa till sig när man inte har kläder som passar direkt eller kropp som jag har just nu. Dessutom känner jag mig celibat till råga på allt blä för detta.
 

Kommentera

Publiceras ej