Fick beskedet sent i går kväll och kunde sova gott efter en kvälls oro.

0kommentarer

Som jag skrev igår så åkte min bästa vännina in på förlossningen och vid 18.20 pratade jag med hennes pojkvän via facebook och hon var öppen 8 cm så tänkte då är de inte många timmar kvar innan lilla Bumbi tittar ut, timmarna gick och jag blev orolig för något gått fel. Är van vid att när man är  8 cm öppen tar de inte långtid innan de tittar ut men de är ju helt olika. (Min syster och jag födde ganska snabbt). Kl gick och jag hörde inget, fick ondare och ondare i magen men vid 00.06 fick jag meddelandet att hon kommit. Bumbi tittade ut kl 21.17 i går kväll den 20/2-13 (min bästa väns (I Nyköping) två sönder födda den 20, min son den 20 och nu min bästa väns dotter med), en bra dag att föda på :P. 5 dagar över tiden 3520 g och 53 cm lång, normal stor tös trots övergången :).
 
All lycka till er hjärtat och hon är underbar, starkt jobbat och nu är du mamma. Mamma föralltid de är en underbar känsla. <3 
 

Kommentera

Publiceras ej