Frustrerad

0kommentarer

Just nu är jag oehört frustrerad över några saker och kan inte skriva om det, de handlar om mer än mig och jag vill inte hänga ut någon alls så därav kan jag inte skriva om det, de är några som vet de och de personerna har de kännts ganska bekvämt att nämna de för. 
Tankarna i natt snurrade och när jag kom till ro för att kunna känna mig trött var kl närmre halv tre eller något.
 
Fått tid till BM på Torsdag iallafall så då sätter jag in en ny spiral så jag slipper känna oror om oskyddat skulle inträffa. Inte alltid lätt att hålla tankarna klara och tänka på konsekvenerna förrens det är försent. 
 
Röksuget har kommit tillbax igen, de där går upp och ner och hade de inte varit för sambon hade jag nog börjat igen, men nej icke så nicke och mina barn behöver inte utsättas för de ofrivillig. <3
 
Kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej