Boktaijm

0kommentarer

Jag har varit ganska dålig med blogg inlägg nu en tid, men motivationen har sprungit sin kos och jag väntar snällt på att den ska komma hem igen. Bakat har jag inte ihäller gjort på ett tag. Endast lite snickerskaka till nyår. Jag har kommit in k böckernas värld igen. Är en periodare och då jag är gör trött & omotiverad till att göra något så är de skönt att bara slappa och läsa dig igenom kvällarna och så blir de ju rätt sent på nätterna med. Var på biblioteket idag och hittade en ny bok Cinder heter den och är skriven av någon vid namnet Marissa Meyer. Det ska tydligen vara fn form av Askungen. Text från baksidan: Askungen - inte sagan som du minns den, men sagan du aldrig glömmer. Så nu ligger jag i soffan med ipaden och bloggar med en sovandes prins på bröstet och ska snart slå upp första sidan i denna bok. Tar en paus i romanen jag läste för att påbörja denna. Ha en skön kväll.

Kommentera

Publiceras ej