Bärbar dator

0kommentarer

När sambon kom hem från jobbet idag hade han en bärbar dator med sig hem till mig. Den ska testat och så innan jag får bestämma om jag ska ha den, den är absolut inte ny men verkar fungera hur bra som, håller på att ladda batteriet så ska se hur länge de varar med. Velat ha en bärbar nu ett tag så vi kan få mer plats i vardagsrummet och jag är inte i behov av en stationär. Dottern kommer få in skrivbordet på sitt rum sen så hon kan ha sin bärbara (en ur gammal, men fungerande) på det och även sitta och rita vid, det kommer bli hur bra som helst.
 
Vad har man då gjort idag, hmm jo jag har varit och träffat T.S och lilla Bumbi, hon är så go detta lilla livet. Henne ögon var så fina, ja hela hon men ögonen var  otroliga. Det har ni gjort bra T.S och J.H,hon är bedårande.
Efter detta besök hos dem så var de dax att hämta loppan på dagis.
 
Hela mitt liv kretsar i stortsätt kring mina barn. de flesta inlägg är något om dem eller vad jag hittat på med dem. Visst är man mamma 24 timmar om dygnet men kan man inte få vara 28 oxå och roa sig sidan om barnen någon gång då och då?
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej