Knäpp, koko och helt off

0kommentarer

Den var inte så bra som man trodde den bärbara datorn. När jag tog ut laddare idag tog de ca 5 min sen dog den. Tänkte att batteriet var kasst så stoppade i laddaren igen men då stod batteriet på 92 % och efter en stund dog den igen med laddaren i. Startade den och hade den igång ett tag med laddaren, när sambon kom hem provade vi dra ut laddaren och den dog igen men när jag stoppade i laddaren så stod battriet på 96 %. Och ni för 1 min sedan dog den igen med laddaren i. Vilken märklig sak detta är så det lär ju inte bli att vi behåller denna datorn, synd då jag jätte gärna vill ha en bärbar istället. Så denna datorn har jag konstaterat är knäpp, koko och helt off.
 
Efter morgonen inlägg fick jag 2 kommentarer och de var av min mamma och syster så de kan ju inte vara så jätte många precis som läser bloggen eller bryr sig om att skriva en rad eller två. De ligger på allt mellan 1-15 st om dagen som har varit inne på bloggen enligt statistiken på sidan men den vet man inte hur den stämmer riktigt. Det har varit över 50 en gång eller två och de var när min syster son fick sin hjärnhinningsinflammation som folk var inne och läste för att se hur de gick för honom mm. Tragiskt att det måste hända något extremt för att folk ska läsa men så är de idag. Jag skulle ex aldrig få för mig att läsa massa modebloggar, usch nej utan de jag läser de ska vara personliga så man kan få en lite uppfattning om hon/han är som skriver.
 
Knodden somnat nu och Loppan spelar på Ipaden som vanligt. Ha en skön kväll. Kram
 

Kommentera

Publiceras ej