Vilken natt och inte på ett bra sätt.

1kommentarer

Jag testade ju välling i går kväll till Knodden och han slukade över 200 ml. Trodde hans skulle somna men icke, de tog ca 1 timme innan han somnade och sen sov han fridfullt i ca 2 timmar. Han började vrida sig, dra sig i håret vid örat och små gny, tog upp honom vaggade honom och han blev tyst, för att börja igen när jag la ner honom. Gav honom mer mat han åt och somnade om efter ett tag. 
Runt 1 vaknade han igen och allt började som innan på kvällen, men gnällande blev värre och värre och inget hjälpte, gjorde mer mat men de var inte det, gungade honom men han kom inte till ro så de var bara att ta sig upp och vara vaken, fanns ingen mening med att försöka sova ens. Satte honom halv liggandes i babysittern och efter en liten stund slutade han gnälla och när jag tittade till honom låg han vaken så tack hejdå sömnen.
Han var vaken i ca 2 timmar och dessa två timmarna bestod av gnäll, skrik vart annat. Ingen fungerade och jag hade kramp i armarna efter att gunat babysittern, men till slut somnade han för att åter vakna strax över sex och skrika igen. Sen dess har vi varit vakna.
 
Nu sitter han i gåstolen och tuggar på en plast sked och gnäller vartannat. Det kan vara tänder då han tuggar på allt
 
Jag säger de här och nu offentligt, inga mer bebisar för min del. Jag har två, en av varje och nu är de nock. När Knodden blir äldre så inga nya bebisar. Då vill jag kunna sova ut, sova en hel natt och tänka lite på mig själv med. Jag gör inte om bebis stadiet en gång till efter detta.
Jag har inte sovit en hel natt på över 6 månader. (Sov inte hela nätter som höggravid iheller)
JAG VILL SOVA OCH VAKNA PIGG FÖR EN GÅNG SKULL.
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

15 Mar 2013 09:29

Kan ju trösta dig med att du inte e ensam :)

Kommentera

Publiceras ej