Blentarp

0kommentarer

Sambon satt och tittade på hus i Blentarp igår. Blentarp av alla ställe, då jag inte har körkort så får jag pendla om de nu skulle bli åt de hållet men 5 km till Veberöd och sedan ca 1 timme med buss så är jag i Staffanstorp. Det går vissa bussar från Blentarp till Veberöd men vid fint väder kan jag cykla annars får ju Sambon släppa av mig i Veberöd innan han kör till jobbet. Det löser sig alltid och de får väll kanske en att motiveras lite mer till att så småningom ta ett körkort, men vill börja köra privat först då jag är livrädd för att sitta bakom en ratt. Fy jag ville egentligen slippa det men om jag ska övervinna rädslan måste jag ta tag i det. Har undvikit det länge nu, snart 30 år utan körkort :/. Bara jag tänker på det får jag kramper i magen och hjärtklappningar. Riktigt jobbigt faktiskt.
 
Jag tänkte cykla till Burlöv Center någon dag, måste ha lite tid på mig, får väll räkna 2 timmar dit & 2 timmar hem sen tänkte jag handla med så får se om Loppan kan stanna någon timme längre på dagis någon dag och vara hemma med mig en annan dag istället kanske. 
 
Snart åtebesök på KK med för att se hur de ser ut med cellförändringarna oxå jobbigt men jag måste göra det. Finns de kvar så får jag väll genomgå uytterligare en tid in och ut på sjukhuset med prover och op, men det måste man ju om de hittar det. 
 
Knodden har somnat en stund nu, han vart jätte gnällig så en flaska välling i sin säng och han somnade.
Ska hem till systern sen en runda men väntar på att Lilleman vaknat, att han knappt åt någon gröt i morsse och fick välling för 45 min sedan rubbar rutinerna. jag är urdålig på rutiner jag ger mat när de passar mig och han är hungrig.
 
 

Kommentera

Publiceras ej