Blixtar & dunder!

0kommentarer



Då åskar det och regnar rätt bra här hemma. Mysigt men var inte vidare mysigt att vakna kl 06.00 av ösregn på fönsterna och med värdningluckan öppen. Nu när inte dottern är hemma skulle man ju passat på att sova men nej då vaknar man hur tidigt som helst. Det gör jag ändå men nu när man verkligen hade möjlighet att somna om så gör man inte det. Hon hade tydligen vaknat i natt och kallat på mig, det är vanligt men hon brukar inte ha problem att somna om, om hon får lite kärlek.
 
Ska snart gå och möta min syster på dagis då hon dottern sovit hos henne i natt sedan ska vi vidare in till KK-akut för systern har fått lite problem och de tyckte hon skulle komma in så jag hänger med henne så hon slipper sitta där själv. Tror inte de är något med bebisen men får ändå kolla upp varför det är som det är.
 
Nej får väll ta på mig lite kläder, sitter här i mitt linne jag börjat sova i sedan magen började växa typ. Tunt och mjukt. Ha en bra dag så kan vi höras senare. Kram

Kommentera

Publiceras ej