Nej om man skulle kanske?

0kommentarer

Om man skulle plocka undan lite här hemma innan man beger sig hem till J på en koppkaffe och lite skitsnack kanske innan vi ska inom jobbet, hon ska jobba och jag ska skriva semesteransökan. Fick ett medelande från biblioteket igår att bok nr 2 jag reserverat har kommit in så får väll gå inom och hämta den på vägen hem med, ska handla soja med för den är slut här hemma.
 
Funderar på om man ska göra köttfärslimpa till mat idag. Sen vet jag inte riktigt om jag ska köpa en ny film till dottern så vi kan mysa framför en film ikväll för sambon ska inte vara hemma i natt eller i morgon på hela dagen. Han kommer ha telefonen med sig om det är så jag får ont och måste in och denna gången är han inte 50 mil ifrån mig, men det är lite tråkigt att vara ensam denna helgen med typ med dottern. Har köpt ganska många filmer till henne nu de senaste veckorna, de säljer disney klassikerna för 99 kr nu på Ica och då jag samlar på dem till dottern så kan jag inte låta bli att köpa dem. Hon hade 3 sedan innan vilka var Trassel, Oliver & gänget och The adventures of Ichabod and Mr.Toad och nu har hon även Ringare i Notre Dame, Aristocats, Björnbrödet och Alice i Underlandet. (Nr 11,13,20,27,34,43 & 50) Den första i serien är Snövit & de sju dvärgarna.
Nej stänga av musiken och traska hem till J. Vi höres ikväll, kommer in bilder på mina småkakor jag bakat nu på fm med. Kram

Kommentera

Publiceras ej