Orka eller inte orka?

2kommentarer

Ska man orka ställa sig och göra tårtan? Den blir ju inte klar förren ikväll ändå för att den ska stå rätt länge i kylen då de är en mousse tårta, frågan är hinner jag innan jag ska hämta dottern på dagis. Gud vad man ser sliten ut på detta fotot. Hade inga bra på dator och ville leka lite i ett program så det blev såhär med denna ramen runt fotot.
 
Mår små illa och har lite problem med att andas idag, inte så att jag kippar efter luft utan mer att de tynger i magen och ryggen vilket gör det bevärande att andas, känner mig lite anfådd och fast jag tar djupa andetag känns det som om jag inte får tillräckligt med luft.
 
Lite onödig info, sitter just nu och lyssnar på Ronny & Ragge. :)

2 kommentarer

Annette

28 Aug 2012 13:55

det blev ju bra foto :) det är inte kul när man inte kan andas som man vill, ta det lugnt o försök att vila, vet att det är svårt men 5 min räcker att vila vet också att du gillar att vara i farten. Kram

Sara - Ensamstående mamma

28 Aug 2012 20:06

Ronny & Ragge, det var inte igår man lyssnade på dom hehe.. :)

Sv: Självklart så tipsar jag om jag hittar fler bra appar :)

Kommentera

Publiceras ej