Sugen men ändå inte

0kommentarer

 
God morgon, sitter här med ett kaffe sug som heter duga men vet även om att jag inte dricker upp det när jag väll gjort en kopp för tycker inte alls de är så gott som jag brukade göra. Saknar faktiskt båda kaffet & ciggen väldigt mycket. Kaffet bli kanske gott igen efter knodden tittat ut men rökningen är ju inte meningen att jag ska ta upp igen. Funderar skarpt på att väcka dottern fast hon inte ska vara på dagis förrens nio för att hon behöver tröttas ut. nu fanns där ju en anledning till just att hon somnade vi 01.00 i natt men vanliga kvällar har vi problem med att få henne att somna med. Finns en bokreservation till mig på biblioteket så ska nog traska dit i em. Hämta loppan och sedan biblioteket kanske. Vi höres under dagen, bilder på vårt avslutade projekt kommer under dagen med, lite klippa och klistra tillsammans jag och dottern . :)
 
Kram

Kommentera

Publiceras ej