Massa att hinna med

0kommentarer

Ja veckan är fullspäckad eller nej egentligen inte men loppan är bara på dagis 2 dagar till och sen hinner man inte för mycket inför julafton med henne hemma ju. Hennes pappa får köra iväg och handla lite saker på Onsdag kväll hoppas jag och jag får försöka handla de jag kan här hemma på Torsdag fm efter Knoddens vaccinationer som han ska få.
 
I morgon kommer nämligen Tiniz & Virre hit på kaffe och ska kolla på Loppans gammal kläder, de båda väntar flickor så bättre de har första tjing på sakerna, de är ganska svårt att sälja barnkläder, jag trodde inte de men nästan ingen har nappat på de jag lagt ut på försäljning. 
 
Har varit ganska tyst på bloggen men inte haft så mycket vettig att blogga om och dottern varit hemma 1 vecka med mig då hon kräkte förra onsdagen, men ingen kräksjuka, de var något annat.
 
Sitter och väntar för de skulle komma en och kolla på lite kläder kl 12 men än har hon inte kommit och om en stund går jag till systern och lämnar Knodden för jag ska ner till en av mina största fasor (Tandläkaren). Lyckades ju bita av en bit av framtanden i fredags.
 
 
Sitter här och försöker intala mig att de inte är farligt. Jag har alltid haft problem med mina tänder och de gånger jag tvingats till tandläkaren som barn är sjukt många då jag slagt ut dem 5 gånger och detta är alltså 6:de gången jag får lagat utslagna tänder. Jag hade lös tandställning men som alla vet kan barn vara ganska råa i munnen så de slutade med att jag stampade söner den, fick ingen fast (som jag egentligen behövde) tandläkaren ansåg inte att mina tänder var i behov av det vilket resulterar i mer problem. 
Detta låter som jag har sjukt kassa tänder och de har jag väll inte, de är inte så jag skiter i att borsta tänderna men jag kunde varit bättre med tandtråd ex och ha en mindre tandborste till tänderna längst in. Jag införskaffar de efter varje besök men till slut glömmer jag det och borstar som vanligt bara.
 
Usch ja magontet blir bara värre och värre, inget kul alls!

Kommentera

Publiceras ej